Microsoft Excel မွာ အေပၚက ပုံထဲက အတုိင္း row အလုိက္ ထည့္ထားတဲ့ Data ေတြကို ေအာက္မွာျပထားတဲ့ ပုံအတုိင္း column အလုိက္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ လုပ္တဲ့နည္းက လြယ္ပါတယ္။
1. cell ေတြကို select ေပးပါ။
2. copy ကူးပါ။
3. လုိခ်င္တဲ့ေနရာမွာ selector ခ်ၿပီး right click ႏွိပ္ပါ။
5. ေပၚလာတဲ့ pop menu ထဲမွ Paste Special ကို click လုပ္ပါ။
ေအာက္မွာျပထားတဲ့ ပုံအတုိင္း Paste Special diaglog box ေပၚလာပါလိမ့္မည္။
6. Transpose ၏ ဘယ္ဘက္တြင္ ႐ွိေသာ check box ထဲတြင္ အမွန္ျခစ္ ေလးေပၚေအာင္ click လုပ္ၿပီး OK ကို ႏွိပ္ပါ။ row အလုိက္ ထည့္ထားသည့္ data မ်ား column အလုိက္ေျပာင္းသြားသည္ကို ေတြ႕ ရပါလိမ့္မည္။
ၿပီးပါၿပီ ...
1. cell ေတြကို select ေပးပါ။
2. copy ကူးပါ။
3. လုိခ်င္တဲ့ေနရာမွာ selector ခ်ၿပီး right click ႏွိပ္ပါ။
5. ေပၚလာတဲ့ pop menu ထဲမွ Paste Special ကို click လုပ္ပါ။
ေအာက္မွာျပထားတဲ့ ပုံအတုိင္း Paste Special diaglog box ေပၚလာပါလိမ့္မည္။
6. Transpose ၏ ဘယ္ဘက္တြင္ ႐ွိေသာ check box ထဲတြင္ အမွန္ျခစ္ ေလးေပၚေအာင္ click လုပ္ၿပီး OK ကို ႏွိပ္ပါ။ row အလုိက္ ထည့္ထားသည့္ data မ်ား column အလုိက္ေျပာင္းသြားသည္ကို ေတြ႕ ရပါလိမ့္မည္။
ၿပီးပါၿပီ ...
Post a Comment
အေပၚမွာ ေရးထားတာ နဲ႕ ပါတ္သက္လို႕ သင္ဘယ္လို ျမင္ပါသလဲ ေမးခ်င္တာ ေျပာခ်င္တာ တစ္ခုခုမ်ား ရွိခဲ့ရင္ ဒီေနရာမွာ ေျပာထားခဲ့ နိုင္ပါတယ္..။