You Tube မွ လက္ရွိ ႐ႈစားခြင့္ရေနသည့္ တစ္ေန႔ ပ်မ္းမွ် ၁၅ မိနစ္ကာလကို ႐ုပ္ျမင္သံၾကား အစီအစဥ္မ်ား အတိုင္း ေန႔စဥ္ ပ်မ္းမွ် ၅ နာရီၾကာ ႐ႈစားခြင့္ ရွိေစလိုေၾကာင္း You Tube ၏ အလုပ္အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ ခ်ဒ္ဟာေလးက ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
၂၀ဝ၆ ခုႏွစ္တြင္ Google မွ ေဒၚလာ ၁ .၆၅ ဘီလ်ံျဖင့္ ဝယ္ယူခဲ့သည့္ You Tube အတြက္ ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ ႐ုပ္ျမင္သံၾကား ေၾကာ္ျငာဝင္ေငြကို ေဒၚလာ ၄၅၀ ဘီလ်ံအထိ ရရွိေစမည့္ အေျပာင္းအလဲႀကီး တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရ သည္။ မိုဘိုင္းဖုန္း၊ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ ႐ုပ္ျမင္သံၾကား ကိရိယာမ်ားၾကား ေပါင္းဆံုမႈမ်ား တိုးပြားလာျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ ေျပာင္းလဲရန္ စဥ္းစားလာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဟာေလးက တင္ျပခဲ့သည္။ ေဖာက္သည္မ်ားက ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ ႐ုပ္ျမင္ သံၾကားစနစ္ႏွင့္ ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ အြန္လိုင္းဗြီဒီယိုစနစ္မ်ားတြင္ ဗြီဒီယိုထုတ္လႊင့္နည္းမ်ား မတူျခားနားေနေၾကာင္း ထင္မွတ္ေနေသာ္ လည္း ႐ုပ္ျမင္သံၾကားလႊင့္ထုတ္မႈတိုင္းတြင္ Browser တစ္ခု ပါရွိသည့္ Wi-Fi ျဖင့္ ဆက္သြယ္ထား ေၾကာင္း သိရွိထားၾကသည္။ ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ ဗီဒီယိုထုတ္လႊင့္မႈတြင္ ကမၻာ့ေနရာအသီးသီး ေဖာက္သည္မ်ားက ေၾကာ္ျငာ မ်ားထည့္သြင္းျခင္းျဖင့္ အဆိုပါ မတူျခားနားမႈကို ကြယ္ေပ်ာက္ေစမည္ဟု ဆိုသည္။ ေဖာက္သည္မ်ားက ဒစၥေနႏွင့္ Sony တို႔ကဲ့သို႔ေသာ ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ မီဒီယာကုမၸဏီ မ်ားမွတစ္ဆင့္ ၄င္းတို႔၏ Shopping လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဖာ္ထုတ္တင္ျပေစျခင္းျဖင့္ အနာဂတ္အြန္လိုင္း ဗြီဒီယိုလုပ္ငန္းကို တိုးခ်ဲ႕မည္ျဖစ္ သည္။ Process ကို ဝယ္ယူသည့္ ႐ုပ္သံေၾကာ္ျငာမ်ားကို ေဖာက္သည္မ်ားအား ဝယ္ယူႏိုင္ခြင့္ေပးျခင္းျဖင့္ အနာဂတ္ကာလတြင္ ဝင္ေငြစီးေၾကာင္းအသစ္ကို ေဖာက္လုပ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ဟာေလးက တင္ျပခဲ့သည္။
ၿပီးပါၿပီ ...
Post a Comment
အေပၚမွာ ေရးထားတာ နဲ႕ ပါတ္သက္လို႕ သင္ဘယ္လို ျမင္ပါသလဲ ေမးခ်င္တာ ေျပာခ်င္တာ တစ္ခုခုမ်ား ရွိခဲ့ရင္ ဒီေနရာမွာ ေျပာထားခဲ့ နိုင္ပါတယ္..။